Reclamació / Denúncia
Pàgina en construcció
El Col·legi Oficial d’Higienistes Dentals de Catalunya (COHIDEC) és l’ens competent per avaluar l’exercici professional dels seus col·legiats, garantint que aquests s’ajustin a la bona pràctica, a les normes deontològiques i als estàndards professionals. En cas que es detectin conductes que s’apartin d’aquests principis, el COHIDEC pot, d’acord amb la Llei 7/2006, de 31 de maig, de l’exercici de professions titulades i dels col·legis professionals, i els nostres Estatuts, adoptar les sancions pertinents.
Les queixes sobre l’actuació professional d’un col·legiat s’han de presentar per escrit, adreçades a la Junta de Govern del COHIDEC. Provisionalment, es poden fer arribar per correu electrònic a secretaria@cohidec.cat (amb signatura electrònica de la persona reclamant) o per correu postal (amb signatura manuscrita i fotocòpia del DNI), tot identificant clarament el professional implicat i els motius de la reclamació.
En virtut de la normativa esmentada, el Col·legi no té competències per resoldre reclamacions de caràcter econòmic derivades de possibles danys ocasionats durant la prestació de serveis professionals.