Gestió Operativa d'una Clínica Dental
Inscripcions
Gestió Operativa d'una Clínica Dental
Preu col·legiat
1.255€
Preu no col·legiat
1.255€
PROGRAMA
1. Gestió i administració bàsica de la clínica
1.1. Gestió i administració de la clínica. L'enfocament operatiu de la consulta.
- Autolideratge. Avaluació del comportament. Progrés personal i pla de carrera. Know-how en la consulta.
1.2. Legislació.
- Obertura d'una clínica dental: requisits legals. Llei de protecció de dades.
- Legislació laboral: riscos laborals.
2. Sistema de gestió de qualitat i procés de digitalització
2.1. Sistemes de gestió de qualitat.
- Models de qualitat.
- Grups de millora. Tècniques de treball en equip. Instruments d'anàlisis i millora contínua.
- Gestió per processos.
2.2. Procés de digitalització de la clínica.
- La transició digital de la clínica dental. Concepte de digitalització en odontologia.
- Claus de la transformació digital. Elements implicats.
- Inversions. Càlcul de rendibilitat adaptat a diferents tipus de centres.
- Inversió i rendibilitat en la transició digital de la clínica dental.
3. Màrqueting de serveis i comunicació
3.1. Màrqueting de serveis.
- Introducció al màrqueting. Màrqueting de serveis. Estudi de mercat. DAFO.
- Tipus de màrqueting: ambient marketing, trade marketing, inbound marketing, màrqueting emocional, màrqueting de guerrilla, ambush marketing, email marketing, neuromarketing, mobile marketing.
- Las 4 P del marketing mix.
- Publicitat.
- Relacions públiques.
- Les xarxes socials: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, etc. Pla de màrqueting.
3.2. Comunicació interna.
- Intel·ligència emocional. Comunicar i emocionar. Branding. Com crear marca.
- Gestió de l'agenda. Gestió del temps.
- Gestió del capital humà. Clima laboral. La base de dades com a oportunitat. Relació amb els proveïdors.
- Gestió de la morositat.
- Atenció telefònica i presencial. Presentació de pressupostos. Gestió de queixes.
- Fidelització.
3.3. Comunicació externa. La pàgina web.
- Analítica web. Com interpretar les dades. Relació amb l'entorn. Com ens posicionem. Campanyes de comunicació online.
- Conversió de les visites a la web en pacients rentables.
Dr. Carles Subirà
Direcció
Metge estomatòleg. Professor titular Facultat d'Odontologia de la Universitat de Barcelona (UB). Codirector de l'Màster en Odontologia Integrada d'Adults de la UB. Postgrau en Periodòncia Clínica per la Universitat de Göteborg.
Gregorio Casamayor
Coordinació
Professor associat de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona (des de 2010). Director acadèmic de l'Institut de formació contínua IL3 de la Universitat de Barcelona (juliol 2005-2010). Coautor i coordinador del llibre "La formació on line. Una mirada integral sobre l'e-learning, b-learning ... ", Barcelona, Graó, 2008.
Dr. Felipe A. Saez
Llicenciat en Odontologia. Formació de postgrau en Direcció i Gestió de Clíniques al W.T.V Management Institute amb convalidació universitària de la University of the State of New York. Fundador i director general de Grup Amenta. Autor de el llibre Com crear i gestionar la teva consulta. Professor d'Odontologia de la Universitat Catòlica San Antonio de Múrcia (UCAM).
Jordi Gallejones
Enginyer Tècnic en Informàtica de Gestió per la UOC, Universitat Oberta de Catalunya. Actualment és CEO i consultor en Màrqueting online a imas3 on assessora empreses i professionals en tècniques de captació i fidelització de clients mitjançant estratègies de màrqueting a Internet. Professor sobre Màrqueting a Internet realitzat al COEC (Col·legi d'Odontòlegs i Estomatòlegs de Catalunya) el 2011.
Olga Serra
Actualment Directora d'infermeria dels centres Vithas Salut i Vithas Hospital Montserrat. Ex-Directora de Qualitat de la Fundació Josep Finestres. Grup Universitat de Barcelona: Hospital Odontològic UB i Hospital Podológico UB. Responsable de formació, comunicació i imatge corporativa. Període 2012 - 2017. Formada en el model d'excel·lència europeu EFQM com a assessora i avaluadora. Club Excel·lència en Gestió, CEG. Partners EFQM Espanya.
Eva Lema Demarchi
Llicenciada en pedagogia (UB), especialitzada en formació d’empresa amb 15 anys d’experiència en diferents sectors, entre d’altres al Servei d’Emergències Mèdiques. Màster en disseny i producció de materials multimèdia (UBV), Especialització en Comunitats Virtuals i Xarxes socials (UOC). Moodle Course Creator Certificate. (CV&A Consulting). Tutora i dinamitzadora online en diversos cursos.
Núria Tabares
Consultora de neuromarqueting i RH-Coach Laboral i Executiu. Professora Associada Facultat Economia i Empresa UAB Coautora del Llibre: Neuromarketing per veterinaris. Enamora el teu client. Llicenciada en Veterinària 1997. Postgrau de Coaching a l'Entorn Laboral en 2017. Ex-Vice-presidenta de AGESVET (Associació Gestió Veterinària) Ex-membre comitè tècnic del Col·legi de Veterinaris de Barcelona. Ex-Presidenta de la Patronal Veterinària de Barcelona.
Maria Soledad Mestre
Advocada en exercici i consultora amb més de 25 anys d'experiència en assessoria legal a entitats públiques i privades. Especialitzada en assessoria jurídica a institucions privades, particulars i corporacions públiques en àrees del dret sanitari, de comerç, de consum, de protecció de dades i e-commerce.
Domènec Huguet
Llicenciat en Biologia, MBA per ESADE, consultor de gestió de clíniques dentals.