Descripció
CURS D’EXTENSIÓ UNIVERSITÀRIA – TITULACIÓ DE LA UB
CURS 100% ONLINE
Curs acadèmic 2021/2022
10 crèdits
- Total hores: 250 (10 crèdits x 25 hores/crèdit)
- Hores videoconferència: 72 hores.
- Hores treball dirigit: 108 hores
- Hores treball autònom: 70 hores.
- Calendari: 27 d’octubre de 2021 – 27 de maig de 2022
- Sessions videoconferències: nou dissabtes de 9h a 14h y de 15h a 18h.
Les sessions seran enregistrades perquè l’alumne les pugui visualitzar en diferit.
Destinataris
- Odontòlegs
- Higienistes Dentales
- Auxiliars de clínica dental.
- Personal de clíniques dentals i empreses afins (protètics, etc.) amb funcions d’administració i gestió.
Objectius generals
- Adquirir una visió integral de la gestió i organització de la clínica.
- Assumir els objectius que es plantegin en el marc de les línees estratègiques de l’organització.
- Desenvolupar el grau d’autonomia i de responsabilitat corresponent a l’exercici de la seva funció.
- Relacionar a els productes i Serveis AMB les necessitats especials de determinats col·lectius.
- Aportar idees i procediments per millorar el servei i l’atenció als pacients.
- Reconèixer el treball en equip com un factor d’eficiència de l’organització.
- Participar en la implantació dels sistemes de qualitat.
- Conèixer la legislació aplicable en una clínica dental.
- Ser conscient de la importància de la comunicació amb el seu entorn i de la preponderància de la comunicació a través del web , les xarxes digitals, etc.
- Documentar tots els processos de treball per enfortir el Know How de l’organització.
Objectius específics
- Ser proactiu en la generació d’un clima de confiança en el grup.
- Abordar de manera decidida els conflictes que es puguin produir amb una actitud positiva i constructiva.
- Tenir una actitud de millora contínua per reforçar els estàndards de qualitat de la clínica.
- Ser conscient de la importància de l’aprenentatge continu i recolzar-se en companys i directius per resoldre dubtes i millorar.
- Centrar esforços en la satisfacció dels pacients de la clínica, considerant el factor clau per aconseguir altres pacients i millors resultats.
PROGRAMA DEL CURS
1. Màrqueting de serveis i comunicació
1.1. Màrqueting de serveis
- Introducció al màrqueting. Màrqueting de serveis
- Estudi de mercat. DAFO
- Tipus de màrqueting: ambient màrqueting, trade màrqueting, inbound màrqueting, màrqueting emocional, màrqueting de guerrilla, ambush màrqueting, e-mail màrqueting, neuromàrqueting, mobile màrqueting.
- Les 4 P ‘s del màrqueting mix.
- Publicitat.
- Relacions públiques.
- Les xarxes socials: Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, etc.
- Pla de màrqueting.
1.2. Comunicació interna
- Intel·ligència emocional. Comunicar i emocionar.
- Branding. Com crear marca.
- Gestió agenda.
- Gestió del temps.
- Gestió del capital humà. Clima laboral.
- La base de dades com a oportunitat.
- Relació amb els proveïdors.
- Gestió de la morositat.
- Atenció telefònica i presencial.
- Presentació de pressupostos.
- Gestió de queixes.
- Fidelització.
1.3. Comunicació externa
- La pàgina web.
- Analítica web. Com interpretar les dades.
- Relació amb l’entorn. Com ens posicionem.
- Campanyes de comunicació en línia.
- Conversió de les visites a la web en pacients rendibles.
2. Gestió i administració bàsica de la clínica
2.1. Gestió i administració de la clínica.
- L’enfocament operatiu de la consulta.
- Autolideratge. Avaluació del comportament. Progrés personal i pla de carrera.
- Saber fer en la consulta.
2.2. Legislació
- Obertura d’una clínica dental: requisits legals.
- Llei de protecció de dades.
- Legislació laboral: riscos laborals.
3. Atenció al client i sistema de gestió de qualitat
3.1. Atenció al client
- Imatge de la consulta i imatge personal.
- La imatge de l’expert.
- Proactivitat amb el client (vies de comunicació amb el client: SMS, telèfon, WhatsApp, correu electrònic, presencial).
- Habilitats comunicatives.
- El procés de relació amb el pacient.
3.2. Sistemes de gestió de qualitat
- Models de qualitat.
- Grups de millora. Tècniques de treball en equip.
- Instruments d’anàlisi i millora contínua.
- Gestió per processos.
INFORMACIÓ GENERAL
Curs acadèmic 2021/2022
10 crèdits
Total hores: 250 (10 crèdits x 25 hores/crèdit)
Hores videoconferència: 72 hores
Hores treball dirigit: 108 hores
Hores treball autònom: 70 hores
inici de les classes online: 27 d’octubre de 2021.
Finalització del curs: 27 de maig de 2022.
Calendari sessions videoconferència
Dissabtes, de 9h a 14h i de 15h a 18h
6 de novembre de 2021.
27 de novembre de 2021.
18 de desembre de 2021.
15 de gener de 2022.
5 de febrer de 2022.
26 de febrer de 2022.
19 de març de 2022.
16 d’abril de 2022.
14 de maig de 2022.
Sessions virtuals tutoritzades a través del Campus IL3-UB.
Import total del curs
1.000 euros + 100 euros d’inscripció + 70 euros de taxes universitàries = 1.170 €
Es pot fraccionar l’import del curs en dos pagaments:
Reserva de plaça i primer pagament de 585 €: abans del 15 d’octubre de 2021.
Segon pagament de 585€ abans del 15 de gener de 2022.
Número de compte: ES91 0049 1806 94 2911889618.
La Universitat de Barcelona i AHIADEC no garanteixen la realització d’aquesta activitat formativa si no s’aconsegueix un nombre mínim de participants.
Més informació
Telèfon: 93 410 10 31
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.